شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

تغيير تعرفه تلفن ثابت و همراه با دستور وزير ارتباطات متوقف شد

گوشي تلفن

سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۲:۰۰


رگولاتوري رسما اعلام کرد: مصوبه 160 کميسيون تنظيم مقررات مبني بر تعيين آبونمان تلفن ثابت و نرخ پايه موبايل متوقف شده است.

به گزارش خبرنگار فناوري اطلاعات خبرگزاري فارس، پس از اظهارات غير شفاف معاون حقوقي و پارلماني وزير ارتباطات که توقف اعمال تعرفه جديد همراه اول را لطف اين اپراتور خوانده بود؛ نه الزام اجراي دستور وزير، روز گذشته فارس در گزارشي با استناد به دلايل مستند، غيرواقعي بودن اين اظهارات را اثبات کرد.

همچنين اين اظهارات حتي سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي را به سخن واداشت؛ تا پس از انتشار اظهارات اين معاون وزير در رسانه‌ها، سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي نيز در خبري که روي سايت رسمي سازمان قرار داد، اعلام کند: «تغيير نرخ در شبکه تلفن ثابت و همراه متوقف شده است.»

در خبر رگولاتوري به نقل از لطف اله سبوحي معاون بررسي‌هاي فني و صدور پروانه سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديوئي آمده است: مصوبه اخير کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات در جلسه شماره 160 مبني بر تعيين آبونمان تلفن ثابت و نرخ پايه براي تلفن همراه به صورت يکنواخت در کشور متوقف شده است.

وي با اشاره به اينکه اين موضوع از سوي رگولاتوري به اپراتورها ابلاغ شده، تصريح کرد: بر اين اساس تعرفه‌هاي تلفن ثابت و همراه تغيير نکرده است؛ در شبکه همراه اول نرخ هر دقيقه مکالمه تلفن همراه دائمي در مکالمات شهري همانند گذشته 447 ريال و در مکالمات بين شهري 760 ريال و در شبکه ايرانسل نيز مبلغ هر دقيقه مکالمه به صورت يکنواخت 499 ريال است.

سبوحي همچنين گفت: تعرفه‌هاي هر پالس تلفن ثابت نيز مطابق مصوبه 137 کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات بايد اعمال شود که براساس مصوبه مذکور نرخ هر پالس نيز کماکان بدون تغيير به مبلغ 7/44 ريال محاسبه خواهد شد و هيچ گونه تغييري تا اطلاع ثانوي در مبلغ آبونمان نبايد صورت ‌گيرد.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو